Tuesday, January 27, 2009

happy bath time お風呂タイムはしあわせ


on a cold day like this, the best thing is to take a bath. it's so warm and nice. my left leg was a bit hurting the other day, but the warm bath heals my little leg. i wish there was a public bath house for french bulldogs in ny. maybe i should open one...

after taking a nice bath, it's washing time. my shampoo is lavender scent one and it smells so good! i also have a conditioning spray that makes my hair so soft. but whenever i'm wet, i go a bit crazy and have to run around the apartment. i love my bath time!

chubu walked: 7 times
chubu peed: 7 times
chubu pooped: 2 times

こんな寒い日は、あったきゃーお風呂に入るのが一番だがねー。うーんあったまるなもー。この間、ぼくの左後ろ足がちょっと痛かったんだけど、お風呂に入ったら治ってまったもんね。フレンチブルドッグ用の銭湯がニューヨークにもあればいいのになもー。それともぼくが新しいビジネスとして始めようかなも。

お湯に入ってあったまったあとは体を洗う時間だに。ぼくのシャンプーはラベンダーのにおい。いいにおいー。しかもぼくはちゃんとトリートメントスプレーまで持っとるよ。おっしゃれー。でも体が濡れとるあいだはなぜか家の中を走り回りたくなるんだなも。お風呂は最高だに!

今日の散歩:7回
今日のオシッコ:7回
今日のウンチ:2回

No comments: