Thursday, February 19, 2009

i heart sweet potato! さつまいもラブ


my mom bought a japanese sweet potato at a grocery store. but the problem is that she bought it for herself, not for me. unbelievable! sweet potato is my favorite!! so, to convince my mom to give me some of her potatoes, i decided to sit next to her and watch her eat.

mmmm, sweet potato smells so good and i can't stop drooling. look, my drooling is happening on both sides of my mouth. after all, my mom gave me a big piece of sweet potato. yum!!! now i have to be careful with my farting.

chubu walked: 5 times
chubu peed: 5 times
chubu pooped: only once

アヤコがお店で日本のサツマイモを買ってきた。しかし問題は、、、アヤコはそれをぼくのためじゃなくて自分のために買ってきたんだに。ゆるせんがねー!サツマイモはぼくの大好物なのにさー。なんとしてもあのサツマイモを味わうために、ぼくは作戦に出た。アヤコの横にぴったりくっついて座ってじーーーーーーーーっとアヤコがサツマイモを食べとるのを穴があくほど眺めるんだに。

あー、サツマイモっていいにおい。よだれが止まらんがねー!ほれ、ぼくの口の両端からよだれがだらりーん。結局アヤコはぼくに根負けしてサツマイモをぼくにくれたんだに。まーーいーーーーーうーーーーーーーー!!!今日はおならに気をつけないかんねー。

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:5回
今日のウンチ:たったの1回

No comments: