Wednesday, February 25, 2009

valentine's day experience バレンタインデーのこと


today, i want to tell you what i did on valentine's day. on valentine's day in japan, girls give chocolate to boys. in america, boys give chocolate to girls. in my world, anyone can give me treats on valentine's day (or any other day). this year, my dad booked a hotel in west village in ny to stay with me and mom.

that was my first visit to west village. it was such a nice place! i felt like i was in a movie - frenchies and the city. there were a few houses that i really liked, so i tried to wait at the stoop so i can go inside, but that attempt wasn't successful. then we did a little photoshoot in front of the hotel. i think i look so cool in west village!

chubu walked: 5 times
chubu peed: 5 times
chubu pooped: 2 times

今日はこの間のバレンタインデーの話を書くんだに。日本ではバレンタインには女の子から男の子へチョコをあげるんだよねー。アメリカではその逆なんだに。でもぼくの世界では、バレンタインだけじゃなくて1年中いつでも誰からでもおやつ大歓迎だでねー。今年はアーロンがアヤコとぼくのためにウエストビレッジにあるホテルを予約してくれたんだに。イェーイ。ホテルに泊まるの大好きだがねー!
ウエストビレッジに行くのは初めてだったけど、いいとこだがねー。映画の主役にでもなったような気分だったに。きれいな家もデラいっぱいあったね。気に入った家の階段の前でじーっと待って誰かが入れてくれんかなーって思ったけど、その作戦は失敗に終わったんだに。そのあとホテルの前で写真撮影した。ぼく、ウエストビレッジにおるっていうだけで、いつもよりかっちょよくみえるんじゃにゃーの?

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:5回
今日のウンチ:2回

No comments: