Wednesday, March 11, 2009

sleep over! お泊まり会!


i had a sleep over the other day at grandparents' house. i love sleep over! i played and played so much with lenni. i have a little basket that my dad bought in japan to carry all my sleep over items. so whenever i see my dad packing the basket, i get so excited. i was so happy to see lenni, i decided to sleep next to him at night. that means i didn't sleep next to my dad. don't be sad, dad! you didn't have to hear me snore so much that night. i tend to snore when i get really tired.

lenni and i played so hard, and i think my whole head was in lenni's mouth a few times. so when i came home, my mom said that my face smells like lenni's food. yum!!!

chubu walked: 5 times
chubu peed: 5 times
chubu pooped: 3 times

この間じーちゃんばーちゃん家に泊まりに行ってきたんだに。お泊まり会だがねー!じーちゃんばーちゃん家には大親友のレニーがおるでねー。お泊まり会に行くときはアーロンがいつもぼく専用のバスケットを準備してくれるから、ぼくにはすぐお泊まり会に行くことがわかるんだに。大興奮だがねー。レニーと遊びまくってでーら疲れたね。しかも夜はレニーと一緒に寝たんだに。だからアーロンはその夜ひとりぼっちだったに。でも悲しまんでいいよー、あの夜は疲れてすごいいびきだったからなも。疲れるといびきぐーぐーかいてまうんだよねー。

レニーとぼくはでーら激しく遊んだ。ぼくの頭がまるごと入ってまうくらいレニーの口は大きく開くんだに。家に着いたときアヤコが、ぼくの顔レニーのごはんみたいなにおいがするーって言っとった。うううーん、おいしそうだがね!

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:5回
今日のウンチ:3回

No comments: