Tuesday, April 7, 2009

at time warner center タイムワーナーセンター


i went to central park the other day for the first time. i was dreaming of going there, so i was very happy. before going to the park, we stopped at whole foods at time warner center to get picnic lunch like real new yorkers. picnic lunch! What a nice thing. i love eating snack outside.

outside time warner center, i was waiting for my dad to get me cookies at whole foods. it was a very nice sunny day and there were so many people walking around. I met some very nice people who understand my frog language.

ahhhh, i'm getting sleepy again in the warm sunlight. i might take a nap on my mom's lap until i get the cookies...

Chubu walked: a lot
Chubu peed: a lot
Chubu pooped: 3 times

この間セントラルパークに初めて行ってきたがねー。夢にまでみたセントラルパーク!もちろん公園に入る前にタイムワーナーセンターにあるホールフーズっていうスーパーでピクニック用の食べ物を調達するのが本当のニューヨーカーってもんだに。ピクニックってなんて素敵なんだろうなもー。外でごはんを食べるとおいしいでねー。

ぼくはアーロンがホールフーズでクッキーを買ってきてくれるのを外で待っとった。お日様さんさんいい天気だったで、でーらいっぱい人がおったね。かえる顔好きな人たちもけっこうおったみたいで、ぼくは一躍人気者だったに。

あー、あったかいからまた眠くなってきたがねー。アヤコの膝の上でちょっと昼寝でもしようかなも。早くクッキーこんかなー。

今日の散歩:でーらよく歩いたね

No comments: