Wednesday, April 15, 2009

chubu's secret ぼくの秘密


i realized that my mom stole my computer and wrote today's blog. she revealed my secret! the secret that i tried to hide from anybody. i don't know what is going to happen now... you can't tell anyone about this, please?

my secret, that is... i have 2 hair whorls on my butt! noooooooooooooo!!!!! you saw it! now you have to forget it, please!

chubu walked: 6 times
chubu peed: 6 times
chubu pooped: 2 times

アヤコが今日ぼくのパソコンをこっそり使っとったのが判明したんだに。それでアヤコが今日のぼくのブログを勝手に書いとった。しかもぼくの秘密をみんなにばらしたんだに。ひっどいがねー。ぼくの秘密、ずっとずっと隠しとおしてきとったのに、、、。これからどうやって生きていけばいいんだなもーーー。みんなぼくの秘密、だれにも言わんといてね!

ぼくの秘密、それは、、、ぼくにはおしりにつむじが2つあるってことだがね!きゃーーーーーー!!!みーーーたーーーなーーーー!!このことはすぐに忘れるんだに。どうか忘れてちょうよー!

今日の散歩:6回
今日のオシッコ:6回
今日のウンチ2回

No comments: