Friday, May 15, 2009

eye contact 目が合っとる!


it's been a while since i last posted my diary. sorry! i was a bit busy. meanwhile, i had another unexpected encounter with a white mouse at a pet store. look how small he is! and his eyes are so red!! so strange! but he is kind of cute...

at first, he wasn't so interested in me, but once we made an eye contact, he just couldn't take his eyes off of me. i guess my frog face was so attractive for him! oh, what is that? his snack? hmmm, i want to have a bite...

chubu walked: all day
chubu peed: a lot
chubu pooped: 2 times

しばらく更新できんかったー、ごめんねー。ちょっといろいろ忙しかったんだに。ところでぼくはこの間、また未知との遭遇を果たしたんだに。それはペットショップで会ったまっしろなネズミ!でーらちっちゃいがね!しかも目が真っ赤だがね!!うーん、なんかへんてこりんな生き物だなもー。でもよく見るとけっこうかわいいんでないの?

最初そのネズミ友はあんまりぼくに興味なしっていう感じだったけど、目が合ったらもう僕のものだに。ネズミ友はぼくから目が離せんくなったみたいだに。やっぱりぼくのかえる顔がよっぽど魅力的だったんだらー。おっと、ところであれはなんだー?ネズミ友のおやつ?けっこうおいしそうだがねー。ちょっと一口食べてみたいもんだなも!

今日の散歩:一日中
今日のオシッコ:たくさん
今日のウンチ:2回

No comments: