Sunday, May 17, 2009

say cheese! はいチーズ!


as you all know by now, i am such a photogenic boy. on mother's day, i met lenni at a small town in between philly and ny. it was a beautiful day, and we did a photoshoot.

why do you say "cheese" when you take photos? i will smile more if i know that i'm getting a real cheese. but i made a huge smile because i was so happy to see lenni. he is my best friend!

chubu walked: 5 times
chubu peed: 5 times
chubu pooped: 3 times

みんなもうご存知のとうり、ぼくは写真写りがでーらいいんだに。この間の母の日に、ぼくたちはフィラデルフィアとニューヨークの中間にある小さい街で合流したんだに。レニーに久しぶりに会えてうれしかったなも。でらいい天気だったから、もちろん写真撮影したんだに。

それにしても、なんで写真とるときに、はいチーズって言うんだろうねー。ぼくなんか、本物のチーズがもらえるーってわかっとったら、もっともっとでれでれしてまうと思うんだけどねー。でもレニーに会えてうれしかったから、ぼくも笑顔ぴかぴかだに。レニーはぼくの親友だがね!

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:5回
今日のウンチ:3回

No comments: