Tuesday, February 2, 2010

busy busy busy あーいそがしいいそがしい


ah, i'm so busy everyday! i'm working on this chewing bone now. i start from one side and i don't start on the other size until my job is done on the first side. i'm a perfectionist! i have a lot of chew bones, so there are so much chewing work i have to do. so busy!

what's important after work is stretching! i'm really good at stretching. i can stretch my back legs, too. stretching is so important for busy frog face like me.

chubu walked: 5 times
chubu peed: 5 times
chubu pooped: 2 times

あー、毎日毎日いっそがしいなもー。最近はずっとこのホネおもちゃプロジェクトに取り組んどるんだに。ぼくはいっつも片方からかみ始めて、そっちが完成するまでもう片方はかみ始めんのだに。こう見えてもぼくはけっこうカンペキ主義者だからねー。アーロンがいっつもホネおもちゃを買ってきてくれるから、うちにはでらいっぱいホネおもちゃがあるんだに。ってことはぼくの仕事はまだまだいっぱいあるってことだに。あー忙しいがね!

忙しい仕事のあとはストレッチの時間だに。ぼく、ストレッチはでら得意で、後ろ足だってうぃぃぃぃんってのばせるんだに。ぼくみたいに毎日忙しいかえる顔には、ストレッチは必須なんだがね!

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:5回
今日のウンチ:2回

No comments: