Saturday, June 19, 2010

red hook dog beach レッドフックの犬用ビーチ


summer has come! i don't do so well in heat, but i love summer. this morning, i went to a dog beach in red hook, brooklyn. (i think that was a dog beach, but maybe it's for humans, too) the water is cold, and the sun is hot. it's a perfect summer day! my dad threw so many sticks and i went into the water so bravely! i didn't have my life jacket on, but i was able to swim a little bit. i am a very good french bulldog.

oh, look at those human friends going in water on a vinyl canoe! i wanted to jump into their canoe, but they didn't want me to. that canoe looked so much like the beach ball i have... i bit the ball hard and it isn't round any more. maybe next time, i'll ride the canoe with my dad and mom!

chubu ran: like crazy
chubu peed: 5 times
chubu pooped: ohhhh, you don't want to know what happened

夏だーーー!ぼく、暑さには弱いけど夏は大好きなんだに。今朝、ぼくはブルックリンのレッドフックにある犬用ビーチに行ってきたんだに。ぼくには犬用に見えたけど、人間用なのかもしれんねー。お水は冷たくて、太陽はキラキラ暑くて最高だがね!アーロンが木の枝を何回も投げてくれて、ぼくは勇敢に水の中に飛び込んだんだに。いつもの救命胴衣を着とらんかったけど、ちゃーんと泳げたに。ぼくって本当にすばらしいフレンチブルドッグなんだなもー。

ほれ、ビニール製のカヌーに乗った人間友がおるがね!ぼくもカヌーに乗せてほしかったけど載せてもらえんかったに。あのカヌー、ぼくのビーチボールにそっくりだったなも。ぼくのビーチボールはぼくが噛み付いたらもうまんまるじゃなくなってまったけどね。今度はアーロンとアヤコと一緒にカヌーに乗りたいなも!

今日の運動:いい運動したなもー
今日のオシッコ:5回
今日のウンチ:うーん、興奮しすぎてすごいことになってまったに

No comments: