Thursday, August 21, 2008

slobber man よだれマン


summer seems to be leaving soon, and i can smell fall coming soon. fall is my favorite season! i have my birthday, it's not too hot to go outside, and there are so many yummy things in season! when i was thinking of the fall (and what i want to eat in fall), i started slobbering. my slobber sometimes creates bubbles on the side of my mouth, and when it falls, it gets very loooong.

my mom thought i was turning into a bulldog because i slobber so much lately. she wiped my face so many times, but i couldn't stop it. so i got a new nickname - slobber man. it sounds kind of nice. i feel like a super hero now.

chubu walked: 5 times
chubu peed: 5 times
chubu pooped: 2 times

夏が終わりに近づいとるねー。ぼくは鼻がいいから、秋のにおいがするのがわかるんだに。秋はぼくが一番好きな季節だがねー。ぼくの誕生日があるし、外に出てもそんなに暑くにゃーし、しかも秋はおいしーいものがいっぱいだがね!秋になったら食べたいもの考えとったらよだれがダラダラでてまったがね。ぼくのよだれはときどき口の横で風船みたいにふくらむんだに。その風船がこわれると、だらーーーんとながーいヨダレになるんだなも。

アヤコはぼくが普通のブルドッグ化しとるんじゃないか思ったらしいねー。だって最近ヨダレたらしまくりだもんね。アヤコがよだれを発見するたびに拭いてくれたけど、きりがなかったなも。ぼくの新しいあだ名はよだれマンだに。なんかスーパーヒーローにでもなった気分だなも。

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:5回
今日のウンチ:2回

No comments: