Saturday, July 12, 2008

i heart my dad とーちゃんラブ


my dad playes with me a lot. he sometimes torture me, but he is usually very nice to me. i love when he sings songs for me. he always sings about me. i am amazed how many songs are about me, i didn't even know!

so i decided to show my love to him. when he was laying on the grass, i went on his belly and started licking his face. my tongue felt tickled because of his facial hair. by th way, i love licking his feet, but my mom gets angry when she seems me licking his toes. i just can't stop licking them. i don't know why.

chubu walked: 10 times
chubu peed: 10 times
chubu pooped: 4 times

アーロンはいつもぼくと遊んでくれる。ときどきうっとうしいくらい遊んでくれるがねー。いたずらもよくされるんだに。アーロンはよくぼくに歌を歌ってくれるんだけど、それがまた全部ぼくについての歌なんだに。まー、こんなにたくさんぼくの歌があるなんて知らんかったねー。すごいがねー。

お礼っと言っちゃーなんだけど、ぼくもアーロンが大好きだがねってことを示そうと思ったんだに。アーロンが芝生でごろごろしとるときおなかによじ上ってって、アーロンの顔をきれいにしてあげたんだに。アーロンのひげがちくちくしてくすぐったかったがねー。ちなみにぼくはアーロンの足をキレイにするのもすきなんだに。でもそれがアヤコに見つかると怒られてまうんだに。でもやめられんのだよねー。なんでかねー?

今日の散歩:10回
今日のオシッコ:10回
今日のウンチ:4回

No comments: