Friday, July 25, 2008

new kitchen 新しいキッチンができた


our new kitchen is finally done. yaaay! it was so long to live without a kitchen. my mom and dad wasn't able to cook for a month except my potatoes. new kitchen is very white, and the sink is big enough for me to take a bath. so i took the first bath there.

the white sink is very cool. and it makes a beautiful contrast with my brindle body. don't i look like a model french bulldog in an interior magazine?


the new shower is nice, and i got very clean. i smell so nice now. now that we have a new kitchen, i expect to have some hand made treats. i know my mom makes bagels. i think she should make mini mini bagels for me.

chubu walked: 7 times
chubu peed: 7 times
chubu pooped: once. it's a miracle.

キッチンのリフォームがやっと終わって新しいキッチンが完成したがねー。イェーイ!でら長い道のりだったなもー。アーロンもアヤコも1ヶ月くらい料理もできんかったんだに。でもぼくのゆでじゃがはちゃんと作ってくれたけどね。新しいキッチンは真っ白で、流し台はぼくが入っても十分なくらい大きいんだに。だからぼくはさっそく一番風呂に入ることにしたんだぎゃ。

真っ白な流し台はかっちょいいねー。それにぼくのブリンドルの体といいコントラストでないのー?なんかぼく、インテリア雑誌のモデルみたいに見えると思わん?

一番風呂は気持ちよかったねー。ぼくはすっかりきれいになって、いいにおいだに。やっと新しいキッチンが完成したんだで、たまには手作りおやつでも食べてみたいねー。アヤコはベーグルをたまに手作りしとるみたいだから、ミニミニベーグルをぼくのために作ってもらわんといかんね!

今日の散歩:7回
今日のオシッコ:7回
今日のウンチ:1回。これは奇跡じゃー。

No comments: