Wednesday, July 30, 2008

passenger 旅人気分


my mom and dad came back from their vacation. i couldn't go with them because their vacation was a cruise. but i had fun at my camp while they are away. now they are back, and their suitcases are still on the floor. so i decided to pretend to be a passenger.

i love sleeping on the suitcases. these padded pockets feels so nice. they are perfect height and size for me to lay down. and the black suitcase that i am on wasn't full today (my mom started unpack it yesterday), so i was able to be in the suitcase. i love being in the suitcases. they are warm and comfy and to make it better, it smells like salmon from alaska! also i can play "drop the toy and make noise and bring it back up and drop it again" game on it. i want to be inside of the suitcase all day and dream of salmons!

chubu walked: 7 times
chubu peed: 7 times
chubu pooped 3 times. very good ones.

アーロンとアヤコが旅行から帰ってきたがねー。この旅行は船旅だったからぼくは連れてってもらえんかったけど、ぼくはキャンプに行って楽しかったでまあいいね。ふたりが帰ってきてから2日たって、家の床にはまだスーツケースがおきっぱなしだから、ぼくは旅人気分に浸ってみることにしたんだに。

スーツケースの上で寝るのは気持ちいいなもー。スーツケースのふたにあるポケットがまたいいクッションになるんだに。しかも高さもサイズもぼくが寝るのにぴったりなんだがねー。今日寝転がってみた黒いスーツケースはあやこが昨日の夜中身を片付けとったから半分空っぽだった。だからぼくの体は半分スーツケースの中。これがまたいい気持ちなんだに。あったかいしねー。しかもこのスーツケースはアラスカの鮭のいいにおいがするがねー。それに、スーツケースの上におれば、「おもちゃを落として音を立てて、それを拾い上げてまた落として、以下繰り返し」ゲームもできるぎゃ。ああ、今日はずーっとこの上で昼寝していたいもんだなも。鮭の夢がみたいんだなも!

今日の散歩:7回
今日のオシッコ:7回
今日のウンチ:3回。いいやつだったー。

No comments: