Tuesday, September 30, 2008

girlfriend! ガールフレンド!


look at this cute girl! this is one of my girlfriend zoeteen. she is 11 month old and she is a bit heavier than me. because this was our first date, we took a formal portrait.

i brought my toys to her with my toys, but she wasn't so interested in them. she liked being in my cage though (it was a perfect size for her.) then we decided to show off our tricks. she did her famous kick for me. wow, that was so fast and strong.

our first date went well. i like her so much. so i tried something.... but i can't tell you what i did. it's a big secret!

chubu walked: 5 times
chubu peed: 5 times
chubu pooped: 3 times

かーわーいーいー赤ちゃんだらー?ぼくの新しいガールフレンドのゾーイだに。11ヶ月の女の子で、ぼくよりちょっと体重は重いんだに。この週末に会うのが初めてのデートだったで、かしこまって写真撮ったんだに。

ゾーイはぼくとだいたい同じくらいのサイズだから、ぼくのおもちゃで遊びたいかなーと思っておもちゃを持ってってあげたんだけど、あんまり興味にゃーみたいだったね。でもぼくのケージは気に入ったみたいだがねー。サイズもぴったりだったでね。それからぼくたちはお互いの芸を見せっこしたんだに。ゾーイのケリはなかなか早くて強そうだったがねー。

初めてのデートは楽しかったねー。でも赤ちゃんのお世話っていうのはでーら大変だなもー。

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:5回
今日のウンチ:3回

3 comments:

The Stace said...

Dan sent me here to read this wonderful story of Zoe meeting a new friend. So adorable.

Chubu's not giving up his secret? Did he give Zoe kisses?

chubu said...

hi! thank you for the comment! i have to ask dan if i can give up the secret... because the secret is as big as my snoring sound. dad, what should i do? can i tell the secret?

aaron said...

chubu .. son.. you can give up the secret if you do not go into graphic detail!