Monday, May 12, 2008

action hero ウルトラ犬


today, i will take a break from my mom's travel report and i'll tell you about my mother's day weekend. my dad took me to the grandparents' home. first, i said hello to the horse friends...

then i got together with my brother lenni. lenni is my older brother, but i believe that i am in charge.

my grandparents' home is my school of tricks. this time, i did agility for the first time in my life, and i was so good at it. look at me jumping! i am a good boy! i personally loved jumping the tire because i feel like i became an action hero.

i had such a nice weekend. i have so many things that i want to tell you, so i'll write about them tomorrow.

chubu walked: so much
chubu peed: so many times
chubu pooped: 3 times! very high quality.

今日はアヤコの旅行記を書くのをちょっとやめて、ぼくの週末について書くでよー。日曜日は母の日だったから、アーロンと一緒にじーちゃんばーちゃんの家に行ったんだに。まずは馬友に挨拶せなねー。

それからぼくの兄ちゃん、レニーと合流。トラブルの予感が、、、。レニーは僕の兄ちゃんだけど、ボスはもちろんぼくなんだに。


じーちゃんばーちゃんの家はぼくの芸の学校でもある。今回はもっとハイレベルな芸を習ったがねー。見てみやー、ぼくの美しいジャンプ!でらかっちょいいがねー。あの丸いタイヤみたいなのの間を飛ぶのが一番気に入ったに。だってなんかウルトラ犬みたいでないのー。田舎での週末はでら楽しくていいねー。もっともっと書きたいことがあるから、明日もつづくでね!

今日の散歩:でらいっぱい。昼寝もしんかった。
今日のオシッコ:でらいっぱい。
今日のウンチ:3回。高品質なウンチだった。

No comments: