Monday, May 26, 2008

ride like the wind ぼくの自転車は速いよーん


i want to introduce a new device in my life - a bike. my legs are a bit too short to ride a bike, so my dad put this cute basket on the back of his bike for me. thank you dad. with this bike, we can go to the nice dog run that is a bit far to walk. i am tied to the basket well so i don't fall. i like my red vest. i think red looks good on my brindle body.

yaaay! i'm so high and fast!! my mom followed us but she couldn't catch up because we ran like the wind! my dad was so tired after riding the bike because the basket and i added about 25 pounds. woops.

chubu walked: 6 times
chubu peed: 6 times
chubu pooped: 3 times

今日はぼくの生活に新しい仲間が加わったんだに。それは自転車だぎゃー。ぼくはひとりでは自転車には乗れんから、アーロンが自転車の後ろにぼく専用のかごをつけてくれたんだに。アーロンありがとねー。これで毎日、歩くにはちょっと遠いけどお気に入りのドッグランに行けるがねー。念のためにハーネスとベルトでかごにつながれとるんだけど、乗り心地はよかったねー。それに赤いハーネスかわいいだらー。ぼくの黒っぽい体には赤が映えるがねー。

イエーイ!でら高いがねー。でら速いがねー!アヤコが後ろから走ってぼくを追いかけたけど、もちろん追いつけんかったに。ぼくとアーロンは風のようだったに。でもアーロンはでら疲れたって言っとったね。だってかごとぼくと合わせると20キロくらい重くなっとったってことだもんね。でもたのしかったなもー。

今日の散歩:6回
今日のオシッコ:6回
今日のウンチ:3回

1 comment:

Carniolan Bee said...

I love you even more in your basket! Auntie Em, come to Queens!