Monday, June 2, 2008

camp chubu キャンプ


it's been a while since i updated my blog last time... i went for a camp at my grandparents' house because my parents went to puerto rico for their friends' wedding. they said that they didn't take me because it was really hot there. so i got to spend some time with my grand parents and my weim siblings.

i loved the camp at grand parents! it was so nice and fun. i played with my brother lenni so much. even though he is older than me and know more tricks, i think i'm in charge. so when lenni was scolded by grandmom, i went to "take care of it." i just wanted to tell lenni that i knew he was in trouble.

because i am a city dog, i stay up late. all of my siblings went to sleep before me when i was still playing. but by yesterday, i was fully adjusted to their schedule. so i woke my mom up to take me out at 5:30am this morning. i love waking up early now! thank you for taking care of me grand mom and grand papi!

chubu walked: 5 times
chubu peed: 3 times
chubu pooped: 6 times! so much poop in my little body!

この間更新してからちょっと時間がたってまったがねー。なんでかって言うと、ぼくはじーちゃんばーちゃんの家にキャンプに行っとったんだに。アヤコとアーロンが友達の結婚式でプエルトリコに行っとったからねー。ぼくも一緒に行きたかったけど、プエルトリコはでら暑いから、ぼくはじーちゃんばーちゃん家に行ったんだに。

キャンプはでら楽しかったねー。ぼくのワイマライナーの兄弟レニーと一緒に毎日くたくたになるまで遊んだしねー。レニーはぼくより年上で、芸の道でも上だけど、ぼくの方がボスって感じなんだに。レニーがいたずらしてばーちゃんに怒られとったときも、ぼくが走っていってぼくがかわりにレニーにお説教してあげたんだに。だってぼく、レニーがもうすぐ怒られそうって知っとったからねー。

ぼくは都会犬だから夜更かしするのが当たり前だらー。ぼくの兄弟たちは、ぼくよりずっと先に寝てまうから、ぼくは一人で遊んどった。でもキャンプの最終日までにはすっかり田舎時間に慣れて、今朝なんかアヤコを朝5時半に起こしたったんだに。朝でら早く起きるのって気持ちいいなもー!じーちゃんばーちゃん、ありがとねー。

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:3回
今日のウンチ:6回!朝10時前にすでに5回もウンチがでた!

No comments: