Wednesday, June 4, 2008

where i belong ぼくの居場所


ahhhh, so happy. i am taking a nap in my mom's arm. i love this position so much because she keeps rubbing my chin until i fall asleep. i also love to feel like a baby. yes, i am still a baby. that's why i woke up at 4:30 this morning, jumped off the bed, and threw up. mom and dad woke up to see what happened to me, and they found that i threw up something strange... it was maybe a plastic or rubber piece. i knew i couldn't digest that when i found it on the street, but i really wanted to try to eat it. so, for 2 days in a row, my parents had to wake up really early. sorry mom and dad. i'm still a baby!

chubu walked: 5 times
chubu peed: 5 times including 1 accident
chubu pooped: 3 times

あー幸せの瞬間だなもー。アヤコにだっこしてもらって昼寝するのはいいなもー。アヤコがぼくが寝てまうまであごやら耳の後ろやらをマッサージしてくれるんだに。それにそうしてもらっとると、まだ赤ちゃんの気分が味わえるからいいんだに。そう、ぼくはまだ赤ちゃんなんだぎゃー。だから今朝も4時半に起きて、ベッドから飛び降りて、、、吐いた!アーロンもアヤコも起きてきて、ぼくの様子を見てくれたんだけど、吐いたもののなかに変な物体が、、、。なんだー?プラスチックかゴムでできたような、なんかよくわからん物体だったね。いつあんなの食べたんだっけ?見つけたとき、ああこれは消化できんだろうなぁって思ったけど、どうしても食べてみたかったんだがねー。だからこれで2日連続ででら早起きになってまったね。ごめんよ。でもまだぼくは赤ちゃんだから許してー!

今日の散歩:5回
今日のオシッコ:5回。失敗も1回含む
今日のウンチ:3回

No comments: