Wednesday, June 4, 2008

follow me in brooklyn ぼくについてこいブルックリン


i will introduce my brooklyn today. my brooklyn is a quiet residential area with about 5 or 6 pet stores. every pet store has some treats for visiting dogs. so i have to stop by those stores often.also there are a lot of churches. but half of the churches are now condos. i wonder what it feels like to live in a church condo.

i usually go to bathroom around trees. i like soft ground on my little paws. this is one of the nicest short fence around a tree. it is a shape of brooklyn bridge. so i stopped by for the photoshoot.

i have some trees that i like more than other trees. i like trees that i can find smorges in. some trees around here have strange mushrooms, so i have to be careful not to eat them.

my brooklyn is a nice place. but i will love any place as long as i live with/am spoiled by my mom and dad.

chubu walked: 6 times
chubu peed: 6 times
chubu pooped: 2 times

今日はぼくの庭とも言えるブルックリンを紹介するでねー。ぼくの知っとるブルックリンは静かな住宅街で、ペットショップが5、6軒あるんだに。どのお店も犬のお客さん用におやつが置いてあるのがいいねー。だからぼくはペットショップの前の通りかかるとアヤコをひっぱって中に入ろうと試みるんだに。それからこのへんには教会もでらいっぱいあるんだけど、その半分は今はアパートになっとるんだに。教会だったとこに住むのってどんな気分なんだろうかなもー。

ぼくはいつもたいていは木のまわりでオシッコやウンチをするんだに。木の周りのやわらかーい土がぼくの肉球に気持ちいいがねー。2枚目の写真はかわいい手作りの囲いだぎゃー。ブルックリン橋の形でかわいいだらー。だからちょっとポーズとってみたんだに。

ぼくにはお気に入りの木がいくつかあるんだに。小トトロがいそうなやつがいいなも。でも中にはキノコがまわりは生えとる木もあってあやしいがねー。毒キノコかもしれんから気をつけて食べんようにしんとね。

ブルックリンはいいとこだにー。でもアヤコとアーロンと一緒ならどこでも住めば都なんだに!

今日の散歩:6回
今日のオシッコ:6回
今日のウンチ:2回

No comments: