Saturday, June 21, 2008

what happened in the bedroom 寝室事件


what happened in the bedroom the other day was a frightening crime... the crime scene investigater dad know who and how that happened. it started like a normal day. my dad added some dry dog food to my diet because i am a bit thin for a french bulldog. i was so excited to eat my meal. dry food and wet food combination gives interesting texture to my meal. i finished eating, and i was taking an after meal rest. my dad was going to take me out for my poop business soon. the next moment, what my dad found was a scary crime scene.

i pooped all over the bedroom. i don't know what happened. i usually let my parents know what i have to go outside, but this time, i didn't. and i pooped a lot. when my dad ran to the bedroom, the crime was already done. i was very sad. i think i got too excited about the dry food, and my body made too much poop. this is what happened in the bedroom... so scary!

chubu walked: 6 times
chubu peed: 6 times
chubu pooped: 5 times. wow.

あの日、事件は寝室で起こった。でら怖い事件だに。アーロンは事件調査官となって、この事件のことを調べたんだに。あの日はごく普通に一日が始まった。アーロンがぼくのごはんに乾いたドッグフートを付け加えたんだに。ぼくはフレンチブルドッグとしてはちょっとやせとるから、缶のドッグフードと混ぜるようにしたんだに。かりかりのドッグフードとやわらかーい缶のドッグフードが組合わさると、食べごたえがあっていいなもー。でらおいしかったがねー。食べた後、ぼくはいつものように一休みしとった。アーロンがもうすぐ食後の散歩に行くでねーって言っとった。次の瞬間、あの恐ろしい事件は起きたのだった。

寝室でぼくはすごい量のウンチをしてまった!とにかくあれはすごい量だったね。いつもはトイレに行きたいときはちゃんとアーロンかあやこに伝えるんだけど、今回はそれもできんかった。下痢じゃなかったのにね。アーロンが寝室の異変を嗅ぎつけてきたときは、すでに事件が起こったあとだったんだがねー。ちょっとごはんに興奮しすぎたのかなもー。で、ぼくの体がウンチを大量に製造してまったのかもしれんね。ごめんねアーロン。アヤコは出張でシカゴに行っとったから、アーロンはひとりで寝室のそうじをかなり念入りにしないかんかったんだに。ああ恐ろしい事件だったなも。

今日の散歩:6回
今日のオシッコ:6回
今日のウンチ:5回。すごい量のウンチだなもー。

No comments: