Saturday, April 12, 2008

girls... 女の子ってやつは


i had a play date last night. my parents' friends came over with their french bulldog giselle. giselle is a 3-year-old, brindle girl. we met outside, walked to the dog park, and played with some other smoosh face dog friends. there was a 4-month-old pied girl i met before (i really humped her), and also a boston terrier. i think it was so called love triangle. we wrestle so hard. girls are so hard....

when the humans were having dinner, giselle and i had some intense moments. her frog face is so cute, but she was fisty! because i couldn't beat her fistiness, i stole her chew bone and played with it so much. she was staring at me with angry eyes. we barked at each other so much. (by the way, can you tell which one is me?) girls are so hard. will i ever get a nice girlfriend?

chubu walked: 7 times
chubu peed: 7 times (i peed twice on the floor because i was so mad at giselle)
chubu pooped: 4 times

今日はアヤコとアーロンの友達のとこのフレンチブルドッグと遊んだのだ。彼女の名前はジゼル、3歳のブリンドルの女の子。最初は外で会って、一緒にドッグランまで歩いて、そこにいたかえる顔の犬友たちと激しく遊んだんだに。そこで会ったかえる顔たちはみんな女の子だったんだけど、三角関係ってやつ?女の子って難しい、、、。

人間達が晩ごはんを食べとるとき、ジゼルとぼくはときどき緊張した局面を迎えた。ジゼルのかえる顔はでらかわいいんだけど、けんかっぱやかったなもー。ぼくにはとても勝ち目なかったに。だからぼくはジゼルが持って来たおもちゃで遊んでやった!ジゼルはでら怒った目で見とったねー。今日はふたりともでら吠えたし、疲れたなもー。女の子ってほんとに難しい、、、。(ちなみに、どっちがぼくかわかる?)そのうちぼくにもちゃんとした彼女ができるのかなぁ、、、。

今日の散歩:7回
今日のオシッコ:7回(ジゼルに腹がたって家の中で2回もオシッコした)
今日のウンチ:4回

No comments: